Alle kender til at slås med teknologien på jobbet. IT indgår i næsten alle jobs og i mange af de daglige opgaver – hvorfor kan det ikke bare virke?
Væk med ad-hoc løsninger
I mange tilfælde kan fejl og problemer føres tilbage til, at virksomhedens IT er opbygget “ved knopskydning”. Først har man købt nogle PC’er til skrivebordene. Så har man købt routere, så folk kan komme på nettet. Senere har man købt en server, og senere én til, og så et par supplerende routere. Før man får set sig om, sidder medarbejderne i toppen af et forvirrende bjerg af maskiner og kabler, installeret af alle mulige forskellige interne og eksterne personer, ofte med varierende kendskab til IT.
IT på abonnement er vores bud på en løsning på dette problem. Enten fra starten, eller når man får nok af at slås med det.
Service – først og fremmest!
Hvis rodet allerede er opstået hjælper vi selvfølgelig med at skabe overblik, og ydelsen omfatter computere, mobile devices, servere og printere m.v. For de fleste af jeres medarbejdere – og for driften i hverdagen – er den vigtigste del af aftalen den hurtige og pålidelige adgang til professionel service. Der sidder et dedikeret hotline-team af specialister klar, i samme øjeblik maskinen driller – vælger man det i sin løsning, kan man endda få hjælp med Office-pakken.
Sandheden er dog at der sjældent er brug for akut support når man abonnerer på IT hos Infolink. Vi sørger nemlig for at alt udstyr altid er opdateret og sikret. Dermed reduceres nedetid og spildtid markant, hvilket i sig selv er en god forretning for vores kunder.
Samtidig har du som abonnementskunde hos Infolink altid overblik over udgifterne. Du får løsningen til en fast pris pr. måned og support er inkluderet i den samlede aftale. Ingen overraskelser i form af dyre montørtimer – ingen grund til at prøve selv og risikere at gøre tingene værre. Er der behov for det, så kommer vi. Reaktionstiden for abonnement kunder er maksimalt to timer, og vi garanterer også en løsning – eller et løsningsforslag, hvis det kræver godkendelse – inden for otte timer.
Vælg din servicepakke
Du kan vælge imellem IT-service pakkeløsninger i tre størrelser – det er blot at finde dén der passer til dit behov. Med en Basisløsning får du en fast timepris, det anbefaler vi hvis behovet er lille. Hvis IT er vigtigt i din virksomheds hverdag, giver en Standardløsning en fast pris på hele serviceydelsen. Ønsker du at inkludere Office 365-support, skal du vælge en Officeløsning.
Kontakt os og kom i gang med at sikre din IT-baserede produktivitet.