DIN HVERDAG BLIVER LETTERE
Problemer imødegås på forkant. Vi overvåger hele tiden helbredet på din hardware og software, vi holder øje med nye opdateringer, og vi godkender specifikt de relevante sikkerhedsopdateringer, før de rulles ud på dine systemer.
De vigtigste programmer, der gør at du har en stabil computer, opdateres dagligt.
DU SKAL IKKE VENTE PÅ, AT VI RYKKER UD
Langt de fleste udfordringer kan du få løst via fjernsupport, så du hurtigt kan komme videre.
Skulle vi vurdere, at problemerne kræver et besøg hos dig, så skal du ikke bekymre dig om ekstra regninger, hvis du har valgt Standard eller Office support. Det er med i prisen.
EKSTERNE TRUSLER HÅNDTERES
Din computer er altid optimalt sikret med opdateret sikkerhedssoftware.
Samtidig ved du, om du er udsat, da vi overvåger trusler og usikkerheder samt rapporterer om det skadelige software, som er blevet fanget. Dermed kan du og vi reagere, før skaden sker.
HJÆLPEN ER LIGE VED HÅNDEN
Du har adgang til et dedikeret hotline team.
Vælger du vores Standard support, så er hotline gratis og har du valgt Office support, inkluderer det også hotline til Office pakken uden ekstra omkostninger.
Under IT Services kan du læse mere om ydelserne, og når du skal bruge flere informationer eller priser, står vi naturligvis til rådighed.
Hvis du er i tvivl, om IT services er noget for dig, så kontakt os. Vi besøger dig gerne og rådgiver om, hvordan dit nuværende IT-setup kan komme ind under vores serviceløsning.